![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei har nå lastet ned windows 7 beta fra microsoft.alt virker ok heilt til jeg sko installere min hp skriverda fik jeg problem med skriveren støttet ikke windows 7.er ikke det med hensikt til å teste dete opprativ systemet men for ikke det når vi ikke kan skrive ut diverse med det
|
|
|
||||
|
||||
|
det er en beta versjon hvilket betyr at man ikke kan forvente at alt funker. jeg har ikke testet den enda, men jeg har satt igang nedlasting av den akkurat nå. ser frem til å teste den ut... jeg bruker ubuntu linux...
Nick Humphrey Download for free my experimental music, art, poetry and pictures. My album Classic E B-sides can be purchased on both itunes and amazon.com. Help me improve my phrasebook of world languages. I offer remote healing services. My blog. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
frode |
|
|
||||
|
||||
|
du mener: windows 7 beta er ubrukelig
drivere vil være på plass når windows 7 blir utgitt i "stabil" versjon men har du prøvd å søke på google?: http://www.google.com/search?q=hp+driver+windows+beta+7 endre evt. søkefrasen til: hp driver (din skrivermodell her) windows 7 beta
Nick Humphrey Download for free my experimental music, art, poetry and pictures. My album Classic E B-sides can be purchased on both itunes and amazon.com. Help me improve my phrasebook of world languages. I offer remote healing services. My blog. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Har testa smart ftp client også den virker ikke på beta |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|