![]() |
Due to attempts to destroy this forum (i suspect by hackers for the mormon church) i will be posting all new material at The Royal Nick Humphrey IT Blog, Home Edition =)
Learn the hidden truths about the "church of jesus christ" of "latter-day saints".
Den fulle sannheten om "jesu kristi kirke" av "siste dagers hellige" (mormonere).
|
|
|||
|
|||
|
Når man logger på diverse sider med brukernavn og passord, så lagres dette brukernavnet til senere automatisk. Når jeg trykker første bokstaven i ordet neste gang, så kommer brukernavnet automatisk opp. Hvordan kan jeg få slettet dette? Ønsker ikke at andre skal vite mine brukernavn.
|
|
|
||||
|
||||
|
i firefox på winxp:
tools > options > privacy > saved forms > fjern haka ved save information i enter in forms and the search bar dette er ikke mulig i internet explorer, men du kan slå av autocomplete totalt (da må du huske brukernavn/passord selv): tools > internet options > content > autocomplete > fjern haka ved forms og ved user names and passwords on forms du må også huske å slette form historikken > clear forms og clear passwords Relevante engelske ord er how to disable autocomplete for username, but remember the password once the user name has been entered.
Nick Humphrey I've been using lunarpages web hosting for all of my websites since 2005. You will seriously not find a better webhotel--seriously. Download for free my experimental music, art, poetry and pictures. My album Classic E B-sides can be purchased on both itunes and amazon.com. Help me improve my phrasebook of world languages. I offer remote healing services. My blog. Mormonerne (Norwegian website with info church leaders dont want you to know about) |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|